Livrarea produselor

Costul livrării produselor din
comanda ta este afișat în coșul de cumpărături și în pagina "Detalii comandă".

În
cazul produselor aflate în stoc, livrarea la nivel național se realizează în aproximativ 1-2 zile lucrătoare din momentul facturării comenzii și generării AWB-ului în platforma curierului. O comanda plasată rezervă stocul și urmează a fi confirmată de un operator uman, fie în aceeași zi, fie în următoarea zi lucrătoare. În momentul confirmării comenzii vei primi un email/sms cu detaliile despre livrare.

În funcție de gradul de încărcare al firmei de curierat, este posibil ca livrarea dureze suplimentar încă 1-2 zile.

Nu există opțiunea de ridicare colet din depozit. Livrarea se va efectua direct la adresa indicată în procesul de comandă online, sau la punctul de livrare EasyBox ales de client.

Livrarea produselor se face exclusiv pe teritoriul României.

În cazul produselor care nu mai sunt pe stoc, vei fi contactat de către echipa noastră de suport pentru a stabili termenul de livrare în funcție de disponibilitatea stocului de la furnizori.

Odată
ce am agreat împreună un termen de livrare, facem tot ceea ce ține de noi pentru a-l respecta. Uneori apar situații excepționale pe care nu le putem controla (crize care afectează transporturile internaționale și naționale, relația cu furnizorii noștri, situații datorate programului transportatorilor parteneri pe care nu le putem prevedea, situații extreme datorate condițiilor de vreme, accesul dificil la adresă, etc.) În aceste cazuri iți vom comunica rapid eventualele întârzieri sau poți accesa contul tău pentru a afla stadiul livrării de către curier.

După generarea AWB-ului (sau a notei de livrare) în platforma curierului vei primi un email/sms de la www.sevi.ro cu detaliile despre livrare: număr AWB, nume firmă de curierat și un link pentru urmărirea online a întregului proces de livrare. Când produsele din comanda ta părăsesc depozitul nostru și pleacă spre centrul logistic al curierului, vei primi o nouă notificare email de la noi. Este posibil și firma de curierat iți trimiță o notificare email sau sms cu câteva ore înainte de livrare.

Daca ai pierdut aceste notificări email, poți oricând verifica stadiul comenzii și al livrării în contul tău.

Toate livrările se efectuează prin transportatori autorizați, cu licență de transport național care respectă legislația privind protecția datelor personale.


Retur

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor și a prezentei Politici de retur, fiind în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta. După ce citești cu atenție rândurile de mai jos, te rugăm completezi formularul de retur pentru a crește viteza întregului proces.

Produsele care fac obiectul comenzilor plasate online pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 și art.14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intra în posesia fizică a produsului.

Costul transportului în vederea returnării produselor va fi suportat integral de către Consumator.

Produsul returnat trebuie fie în aceeași stare în care a fost livrat.

www.sevi.ro va rambursa în cel mai scurt timp contravaloarea produsului (maxim 14 zile calendaristice) de la data informării www.sevi.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului, cu condiția fi primit produsul returnat în termenul legal de 14 zile de la data retragerii din contract anunțată de consumator.

Dacă este returnată integral o comanda, www.sevi.ro va returna contravaloarea produselor și costul transportului cu care comanda a fost livrată către Consumator. Daca a fost un retur parțial (doar o parte din produsele dintr-o comanda) atunci www.sevi.ro va returna doar valoarea produselor returnate.

Rambursarea banilor se va face prin mijloace electronice (refund pe contul de card sau ordin de plata pentru comenzile ce au fost achitate prin ramburs).

www.sevi.ro 
va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului, verificarea sa și acceptarea returului.

Formularul de retur e un model și nu e obligatoriu. Conform OUG 34/2014, clientul trebuie să furnizeze datele complete necesare returnării. Clientul înțelege că odată completat formularul de retur, acesta accelerează procesul de retur. Adresa de retur va fi comunicată în urma primirii cererii de retur. Ea poate să difere în funcție de furnizorul produsului.

www.sevi.ro are dreptul de a refuza returul în următoarele situații:

  • În cazul înlocuirii produsului achiziționat cu un alt produs având alte specificații sau de un tip diferit sau număr de serie diferit;
  • În cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 14 zile lucrătoare de la data intrării în posesie a bunului;
  • În cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv având toate etichetele intacte împreună cu toate documentele care au însoțit produsul livrat;
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Produsele au fost purtate, spălate sau care miros a parfum;

Dacă se constată nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către consumator acesta urmând suporte și costurile de retrimitere a produsului/produselor.

Completând formularul de retur de mai jos înseamnă ai citit și ai fost de acord cu politica noastră privind returul.

Formularul fi trimis către adresa de e-mail office@sevi.ro.



Subiect: Cerere retur
  • Număr comandă:
  • Nume cumpărător:
  • Cont IBAN + Banca unde se va restitui suma plătită pe comanda returnată:

După trimiterea formularului de retur către adresa de e-mail office@sevi.ro  vom contacta prin e-mail sau apel telefonic pentru continuarea procesului de retur.